Vad har ni för betalsätt?
Vi är en kontantfri salong.
Kortbetalning, Swish, våra presentkort och Qliro.
Vi tar emot bokadirekts presentkort.
Johanna är ansluten till epassi.
Vad är er avbokningspolicy?
När du har bokat en tid hos oss bär du ansvaret att dyka upp på avtalad tid eller att avboka din tid enligt vår policy.
När du har bokat en tid innebär det att du upptar en tid från våra andra kunder som gärna velat komma.
När du inte dyker upp på din tid sitter vi och väntar… Vänligen respektera oss, vårat yrke och alla andra kunder som längtar!
Kan du inte komma på din bokade tid? Meddela oss i god tid så vi kan få in en kund från väntelistan.
Avbokning innan 24 timmar: ingen debitering.
Avbokning senare än 24 timmar: halv debitering.
Uteblivet besök utan avbokning: full debitering (beräknas utifrån priset på bokad behandling).
Porto tillkommer om faktura skickas.
Om du blir sen till din tid kan delar av eller hela behandlingen utgå mot full betalning.
Vi önskar att du lämnar barn hemma under din behandling då de ibland kan störa andra kunder, den som utför behandlingen samt att de inte alltid finns utrymme för de och det ger också dig en lugnare stund under din behandling. Tack för förståelse.
Vad är era öppettider?
Måndag – Torsdag 10 – 18
Fredagar 10 – 15
Lördagar efter överenskommelse.
Ibland jobbar vi efter öppettider och ibland efter.
Har du frågor ring oss på 0155-28 87 20
Vid högtider kan öppettiderna variera, avvikelser läggs upp på vår instagram @houseofbeautynyk
Kan jag ta med mitt barn på bokad tid?
Om ditt barn inte ska göra behandling hos oss önskar vi att du lämnar ditt barn hemma. Vid särskilda tillfällen kan vi göra undantag, ring och fråga!
Kan jag ta med mitt djur till salongen?
Nej.